Τι είναι το Verasity (VRA); Μια ανάλυση του project

    Η ανάλυση μας θα γίνει σύμφωνα με το άρθρο του οδηγού έρευνας και αξιολόγησης DYOR ώστε να αξιολογήσουμε όσο το δυνατόν πιο αναλυτικά το project.

    Η Verasity είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στους τομείς των esports, της ψυχαγωγίας και της διαφήμισης. Η αποστολή του Verasity είναι να αυξήσει σημαντικά τα διαφημιστικά έσοδα για τους εκδότες βίντεο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα,μέσω ενος προγράμματος αναπαραγωγής με ανταμοιβές και σειρά διαφημίσεων, χρησιμοποιώντας τον πατενταρισμένο μηχανισμό συναίνεσης, Proof of View.

    Tokenomics

    Market Cap161M $ (161,126,322 $)
    Circulating supply4,47B (4,470,185,346)
    Total Supply19,4B (19,400,882,350)
    Max supply10,35B (10,356,466,695)
    CS/MS (Circulating supply / Max supply)*10043%
    Τιμή0,036 $
    Volume (Όγκος συναλλαγών)*23Μ
    Volume / Market Cap14%

    Την ημέρα γραφής του άρθρου 

    Έχει market cap $161M 

    Circulating supply 4,47B

    Total supply 19,4B

    και Max supply 10,35B

    η τιμή του VRA είναι 0.036$.

    Σημ. Υπάρχει μια διαφωνία του project team με το CoinMarketCap, στον τρόπο υπολογισμού του supply. Για διευκρινήσεις μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο στο medium.

    Circulating supply / Max supply: CS/MS = 43%, που σημαίνει ότι μέχρι σήμερα έχει παραχθεί το 43% των νομισμάτων.

    Ο όγκος που αναφέρεται στο coingecko και στο coinmarketcap είναι στα 60Μ, με καλό liquidity και χαμηλό spread.

    Το messari από την άλλη, παίρνει στοιχεία για το Volume από regulated exchanges μόνο και αναφέρει ως reported volume 23M, ενώ ως real volume μόλις 450Κ.

    Σημ.* Το messari.io παίρνει στοιχεία για να υπολογίσει το real volume από 18 regulated exchanges και το reported volume από όλα τα ανταλλακτηρια που συνεργάζεται. To KuCoin και το Gate.io δεν είναι μέσα σε αυτά που συνεργάζεται.

    Είναι λογικό, εφόσον το messari δεν παίρνει στοιχεία από τα 2 ανταλλακτήρια που κάνουν τους μεγαλύτερους όγκους στο VRA, να έχουμε διαφορές στις τιμές του volume.

    Με βάση το reported volume από το messari, ο λόγος Volume / Market Cap που μας δείχνει τι ποσοστό του Market Cap διακινείται είναι V/MC = 0,14. Δηλαδή 14%.

    Markets

    Το VRA αυτή την στιγμή μπορείτε να το αγοράσετε σε λίγα γνωστά exchanges όπως το KuCoin, Gate.io, Bittrex και στο Uniswap.

    Ανταγωνισμός

    Το coingecko κατατάσσει το VRA σε 2 κατηγορίες. GameFi και entertainment. Μαλλόν λανθασμένα το καταττάσει στην κατηγορία του GameFi καθώς είναι blockchain πλατφορμα για Esports και ψηφιακό περιεχόμενο. Μάλιστα, με το Axie Infinity (AXS) που είναι πρώτο στην εν λόγω κατηγορία συνεργάστηκαν τον Νοέμβριο του 2021 για το broadcasting του online tournament FTX GalAxie Cup 2021.

    Στον διαφημιστικό τομεα, με την χρήση του Proof of View (PoV) για να επαληθεύει με ασφάλεια τις προβολές με τρόπο δημόσια διαφανή και απαραβίαστο, ουσιαστικα μέχρι στιγμής δεν έχει ανταγωνιστή.

    Στην δεύτερη κατηγορία, ανταγωνιστής μπορεί να θεωρηθεί το Theta Network (THETA).

    Αν λοιπόν το VRA φτάσει κάποτε σε market cap περίπου στα 4.5Β που βρίσκεται το THETA, θα έχει τιμή περίπου στο 1$.

    Επίσκεψη στο site του project

    Στην συνέχεια επισκεπτόμαστε το site του project, αντλούμε πληροφορίες, και διαβάζουμε το whitepaper για ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες.

    Σύμφωνα λοιπόν με το whitepaper του project, η δαπάνη για ψηφιακές διαφημίσεις παγκοσμίως (εκτός Κίνας) ήταν 325 δισεκατομμύρια $ το 2019 και πρόκειται να φτάσει τα 389 δισεκατομμύρια $ το 2021. Μέχρι το 2024, η διαφημιστική δαπάνη θα ξεπεράσει τα 525 δισεκατομμύρια $. Έως και το 40% (160 δισεκατομμύρια $) της διαφημιστικής δαπάνης χάνεται από απάτες που σχετίζονται με bots και fake views. Το Verasity πρόκειται να διορθώσει αυτό το πρόβλημα.

    Υπάρχουν πάνω από 2 εκατομμύρια εκδότες βίντεο που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ότι οι εταιρείες δεν θέλουν να πληρώνουν πολλά χρήματα για διαφημιστικό χώρο γιατί απλώς δεν πιστεύουν ότι άνθρωποι παρακολουθούν τις διαφημίσεις. Ακόμη και η Google και το Facebook πρέπει να επιστρέφουν σημαντικά χρηματικά ποσά σε εταιρείες κάθε τρίμηνο, Εταιρείες που προσπαθούν να εντοπίσουν απάτες όπως τα fake views, μετά το τέλος της διαφημιστικής καμπάνιας, χρησιμοποιούνται ώστε οι εντολείς τους να μπορέσουν να διεκδικήσουν την επιστροφή χρημάτων. Φυσικά αυτό επηρεάζει αρνητικά τους παρόχους περιεχομένου του YouTube και άλλων πλατφορμών επειδή παίρνουν πολύ λιγότερα χρήματα.

    πηγή: verasity.io

    PoV: Ο μόνος consensus mechanism με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας

    Οι εταιρίες πληρώνουν 5 έως 10 φορές περισσότερο εάν είναι πεπεισμένες ότι τα δεδομένα που λαμβάνουν είναι αξιόπιστα. Και εδώ είναι που μπαίνει η Verasity η οποία έλαβε πρόσφατα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ για την τεχνολογία Proof of View που ανιχνεύει και εξαλείφει τη διαφημιστική απάτη και καταγράφει, μόνο στο blockchain, γνήσιες ανθρώπινες προβολές διαφημίσεων και περιεχομένου βίντεο.Το PoV είναι ο μόνος, κατοχυρωμένος με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, μηχανισμός συναίνεσης (USA Patent #10956931). Αυτό σημαίνει ότι προστατεύεται ως μοναδική τεχνολογία και δεν μπορεί να αντιγραφεί από άλλους για 17 χρόνια. Επίσης η Verasity, έχει κάνει την απαιτούμενη αίτηση στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας στις 18 Οκτωβρίου 2021 για να κατοχυρώσει την Ευρωπαϊκή Αίτηση Ευρεσιτεχνίας EP21713762.9.

    Αυτό καθιστά την τεχνολογία πολύ πιο πολύτιμη για αυτούς και διασφαλίζει ότι μόνο η Verasity θα την παρέχει σε δίκτυα διαφημίσεων και εταιρείες και μπορεί να αποκομίσει τα πολύ σημαντικά χρηματικά οφέλη.

    NFTs

    Η Verasity έχει επεκτείνει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας του PoV για να συμπεριλάβει τα NFTs. Έχει ανακοινώσει ότι θα δημιουργήσει ένα marketplace με περιεχόμενο τόσο εντός όσο και εκτός παιχνιδιών για τους χρήστες της. Θα παρέχει επίσης την δυνατότητα στα marketplaces και τους αγοραστές να επαληθεύουν την γνησιότητα των NFTs.

    Products

    VeraPlayer

    Τα προϊόντα της Verasity περιλαμβάνουν το VeraPlayer, την δική τους πλατφόρμα προβολής βίντεο, όπου μπορεί κάποιος να ανεβάσει περιεχόμενο και να έχει όλες τις επιλογές που παρέχει η Verasity, αλλά επίσης έχουν διαθέσιμο SDK που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε εκδότη και να το ενσωματώσει στο YouTube, Vimeo, Twitch και άλλες πλατφόρμες.

    VeraEsports

    H Verasity θέλει να βοηθήσει στην ανάπτυξη της βιομηχανίας esports και της gaming κοινότητας προσφέροντας μια αξιόπιστη υποδομή servers και την ασφάλεια της τεχνολογίας PoV.

    Στις 8 Νοεμβρίου ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα Esports Fight Club (EFC) μετονομάζεται σε VeraEsports που αντιπροσωπεύει το αναβαθμισμένο όραμα της εταιρείας. Προσφέρει μια νέα επιλογή γνωστή ως “Watch & Earn” η οποία επιτρέπει στους χρήστες να μεταδώσουν περιεχόμενο, να κερδίζουν ανταμοιβές όταν παρακολουθούν βιντεο και να ανταγωνίζονται στο VeraEsports ενώ οι διαφημιστές συνεχίζουν να επωφελούνται από την τεχνολογία PoV. 

    Με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να προσφέρει μια γέφυρα για να φέρει τους οπαδούς των esports στον κόσμο των crypto, ενώ παράλληλα να ενισχύσει τα έσοδα για τους διαφημιστές και τους λάτρεις των esports. Το VeraEsports δίνει πρόσβαση streaming σε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του gaming, οπως τουρνουά Valorant και Axie Infinity.

    VeraWallet

    Επίσης, η Verasity προσφέρει και το VeraWallet, ένα πορτοφόλι που επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν, να κάνουν stake και να πωλούν VRA tokens. Αξιοποιεί τις αρχές του cold storage για να εξασφαλίσει την ασφάλεια αλλά ταυτόχρονα δίνει την δυνατότητα να κάνουν staking οι χρήστες. Το ελάχιστο stake είναι 10.000 VRA και δίνει ετήσιο επιτόκιο (annual percentage yield – APY) 25,55%. 

    Υπάρχει επίσης η πολιτική της επαναγοράς και καύσης (buyback and burn) που αγοράζει με fiat από ανταλλακτήρια και κάνει burn αυτά τα νομίσματα. Ήδη έχει κάνει burn 2.135.033.305 tokens και θα ενημερώνει την κοινότητα όποτε προγραμματίζει μια τέτοια διαδικασία.

    VeraViews

    Η τελευταία προσθήκη είναι το VeraViews. Ενα πλήρες διαφημιστικό σύστημα που επιτρέπει στις εταιρίες να ανεβάζουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες απευθείας, για να επωφεληθούν από τον διαφημιστικό χώρο των εκδοτών, στους ιστότοπους τους. Τα αμετάβλητα δεδομένα που αποθηκεύονται σε ένα δημόσιο ledger σημαίνει ότι η νόμιμη δέσμευση αναγνωρίζεται αμέσως από κάθε μέρος και αντί να περιμένουν 3-9 μήνες για να πληρωθούν, οι εκδότες μπορούν να πληρωθούν σε λίγες ημέρες με βάση τις επικυρωμένες αληθινές προβολες. Οι θεατές μπορούν επίσης να ανταμειφθούν βλέποντας διαφημίσεις που διαφορετικά δεν θα έβλεπαν.

    Οι διαφημιστικές καμπάνιες VeraViews ξεκινούν από brands, εταιρείες ή εκπροσώπους τους. Καταθέτουν VRA tokens στο VeraWallet και δημιουργούν μια δεξαμενή εγγύησης που εκχωρείται στη διαφημιστική καμπάνια και χρησιμοποιείται για την πληρωμή στους εκδότες και την πληρωμή ανταμοιβών στους θεατές (ή παρέχουν fiat νομισματα που μετατρέπονται σε VRA σε ανταλλακτήρια). Τα διαφημιστικά μεταφορτώνονται στην πλατφόρμα VeraViews και το περιεχόμενο μεταδίδεται στο Broadcaster ή Content Delivery Network (CDN). Οι παράμετροι διαφήμισης ορίζονται στην Demand Side Platform (VeraDSP), συμπεριλαμβανομένων των προτιμήσεων στόχευσης, των γεωγραφικών στοιχείων, των περιορισμών συχνότητας, των CPMs κ.λπ. και οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσω του VeraPlayer. Δημιουργείται ένα αναγνωριστικό ID της εκάστοτε  καμπάνιας και λειτουργεί ως δείκτης απόδοσης σε όλη τη διαδικασία συλλογης δεδομένων.

    Ομάδα του Verasity

    Ο ιδρυτής του Verasity είναι ο RJ Mark επιτυχημένος επιχειρηματίας και λάτρης της τεχνολογίας, ο οποίος αναπτύσσει hardware και software προϊόντα από το 1996 για PC/Mac, Android και iOS. Με πολλές κατοχυρωμενες πατέντες, διαχειρίζεται την ανάπτυξη και κυκλοφορία προϊόντων σε γνωστές εταιρίες για περισσότερα από 20 χρόνια.

    CMO (Chief Marketing Officer) είναι η Maryam Mahjoub η οποία έχει συνεργαστεί και με το Cardano Foundation όπου κατά την διάρκεια της θητείας της αναγνωρίστηκε ως μια από τις κορυφαίες marketers για blockchain τεχνολογίες από το Flipside Crypto.

    CTO (Chief Technology Officer) είναι ο Sergey Molybog με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη, υλοποίηση και υποστήριξη σύνθετων υποδομών και τεχνικών λύσεων στις βιομηχανίες αναπαραγωγής βίντεο, τεχνολογίας διαφημίσεων, CDN και blockchain.

    Block Explorer

    Το project “τρέχει” πάνω στο Ethereum και από τον block explorer etherscan.io βλέπουμε ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη συγκέντρωση. Οι 10 πρώτες διευθύνσεις κατέχουν το 75,10% των νομισμάτων ενώ συνολικά υπάρχουν 56.440 διευθύνσεις που κατέχουν VRA.

    πηγή: etherscan.io

    Δραστηριότητα στο GitHub

    Το coinmarketcap στην καρτέλα Project Info μας πληροφορεί ότι δεν υπάρχει καταγεγραμμένη δραστηριότητα στο GitHub το οποίο επιβεβαιώνεται και από αλλες πηγές όπως το ίδιο το github.com, το cryptomiso.com ή το santiment.net.

    Community

    Το community του Verasity απαριθμεί 17Κ μέλη στο Reddit, 34K μέλη στο Telegram, 7,5K μέλη στο Discord, ενώ, με αυξητική τάση όπως μας δείχνει το santiment.net, στο Twitter έχει 225Κ followers. Γενικά είναι ενεργή κοινότητα και υπάρχει δραστηριότητα με συζητήσεις, ανακοινώσεις και διευκρινήσεις για το project, ειδικά στο Twitter.

    πηγή: santiment.net

    Τελικές σκέψεις

    Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα νέο, μικρό project που αξίζει να μπει στην λίστα παρακολούθησης καθώς έχει προοπτικές να αναδειχθεί. Ο τομέας των Esports, της διαφήμισης και των βίντεο πλατφορμών που ασχολείται, είναι πολύ υποσχόμενος μελλοντικά και το Verasity ενσωματώνει καινοτομίες όπως το PoV και το VeraViews. Έχει στοχευμένο αντικείμενο και προσπαθεί να λύσει ένα πραγματικό πρόβλημα. Η ομάδα φαίνεται σοβαρή και ακολουθεί το roadmap.

    Από την άλλη, υπάρχουν σοβαροί ανταγωνιστές κυρίως στον τομεα των NFTs, προβληματίζει η σχεδόν ανύπαρκτη δραστηριότητα στο GitHub, ενώ δεν είναι καλό σημάδι η τόσο μεγάλη συγκέντρωση tokens στις 10 πρώτες διευθύνσεις.


    Πηγές: verasity.io, coinmarketcap.com, medium.com, coingecko.com, messari.io,

    esportsinsider.com


    Disclaimer – Αποποίηση Ευθύνης

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν περιεχόμενο, προορίζονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Το περιεχόμενο είναι αποκλειστικά προσωπικές μου απόψεις. Τίποτα μην ερμηνευθεί ως οικονομική ή επενδυτική συμβουλή. Οι συναλλαγές κρυπτονομισμάτων ενέχουν σημαντικό κίνδυνο απώλειας χρημάτων. Κάντε την δική σας έρευνα.

    Κάντε εγγραφή για να λαμβάνετε το newsletter του Greepto!

    NChel
    NChel
    Το 2018 ασχολήθηκα για πρώτη φορά με τα κρυπτονομίσματα ως εναλλακτική επένδυση. Με τον καιρό, ανακάλυψα πως η τεχνολογία blockchain έχει δυνατότητες να αλλάξει πολλά από αυτά που θεωρούμε δεδομένα.

    Μετατροπέας Κρυπτονομισμάτων

    Source: CurrencyRate

    Ισοτιμίες Κρυπτονομισμάτων

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα