Επένδυση στο Metaverse

    Το Metaverse έχει τη δυνατότητα να είναι μία από τις τεχνολογικές τάσεις που θα διαταράξουν τις τρέχουσες δομές της αγοράς. Οι νέες τεχνολογίες που απαιτούνται για τη δημιουργία του θα προσφέρουν επίσης ευκαιρίες σε οποιονδήποτε να είναι μέρος αυτού του επόμενου βήματος του Διαδικτύου, είτε πρόκειται για νέα έργα, δημόσιες εταιρείες ή ακόμα και για μεμονωμένους επενδυτές.

    Γιατί να επενδύσει κάποιος στο Metaverse;

    Το Metaverse έχει κερδίσει τεράστια δημοτικότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η μετονομασία του Facebook σε Meta μπορεί να καθιέρωσε το Metaverse ως κάτι περισσότερο από μια παροδική τάση. Εκτός από τα projects στον χώρο των κρυπτονομισμάτων, πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν το Metaverse ως το επόμενο στάδιο της εξέλιξης του Διαδικτύου.

    Το Διαδίκτυο έχει υποστεί μια σειρά από σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια της ιστορίας του — συγκεκριμένα Web1, Web2 και Web3. Η πρώτη έκδοση του Διαδικτύου αποτελούνταν κυρίως από στατικές τοποθεσίες που μπορούσαν να εμφανίσουν μόνο πληροφορίες. Σήμερα, στην εποχή του Web2, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δυναμικούς ιστότοπους που τους επιτρέπουν να αλλάζουν τα δεδομένα τους και να ανεβάζουν το δικό τους περιεχόμενο.

    Προς το παρόν αναμένουμε την εμφάνιση του Web3, στο οποίο θα μπορούσε να περιλαμβάνεται και το Metaverse. Το Web3 θα αποτελείται από πιο ανοιχτούς, συνδεδεμένους, έξυπνους ιστότοπους και διαδικτυακές εφαρμογές που θα επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν ιδιοκτησία και μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων και του περιεχομένου τους. Ως εκ τούτου, το Web3 θα μπορούσε επίσης να αποδυναμώσει τη δύναμη που κατέχουν οι μεγάλες, κεντρικοποιημένες επιχειρήσεις στο Web2 σήμερα.

    Όπως και το Metaverse, έτσι και το Web3 δεν υπάρχει ακόμα. Ωστόσο, ορισμένες από τις βασικές τεχνολογίες του υπάρχουν. Για παράδειγμα, το blockchain και τα κρυπτονομίσματα θα μπορούσαν να φέρουν την αποκέντρωση και τις ψηφιακές οικονομίες στο Web3.

    Επιπλέον, η εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις διαδικτυακές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις σε πλατφόρμες Web3. Ταυτόχρονα, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα μπορούσε να βελτιώσει την επεξεργασία γλώσσας (όπως για τα bots εξυπηρέτησης πελατών) στο Web3 λόγω της ικανότητάς της να συνδέει περιεχόμενο που δημιουργείται από ανθρώπους με δεδομένα αναγνώσιμα από μηχανή.

    Με το Metaverse, όλοι έχουν την ευκαιρία να είναι μέρος της επόμενης φάσης του Διαδικτύου. Για παράδειγμα, νέα έργα θα μπορούσαν να δημιουργήσουν στοιχεία του και να λύσουν τα τρέχοντα προβλήματα του Διαδικτύου. Επιπλέον, εταιρείες που έχουν λιγότερους οικονομικούς περιορισμούς θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ζωτικής σημασίας τεχνολογίες και να διερευνήσουν πώς τα τρέχοντα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους θα μπορούσαν να συμβάλουν στο Metaverse. Ακόμη και μεμονωμένοι επενδυτές μπορούν να συμμετέχουν στο Web3 αγοράζοντας μετοχές σε εταιρείες που σχετίζονται με το Metaverse.

    Πως επενδύουν οι μεγάλες εταιρείες στο Metaverse;

    Οι εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες έχουν εξερευνήσει το Metaverse για να δουν πώς μπορεί να ταιριάζει στις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, η Microsoft εστιάζει σε εικονικά γραφεία και περιβάλλοντα εργασίας στο Metaverse, ενώ η Google αναπτύσσει μια λύση AR που συνδέει τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο. Ομοίως, η παραγωγός του Fortnite, η Epic Games, σχεδιάζει να συνδέσει περιεχόμενο AR, VR και 3D στις πλατφόρμες της.

    Αυτές οι εξελίξεις δίνουν στους χρήστες ένα όραμα για το τι προσπαθούν να επιτύχουν οι εταιρείες πίσω από αυτές. Αν και δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε ποιες εταιρείες θα επιτύχουν στο Metaverse, οι χρήστες μπορούν ήδη να αγοράσουν τις μετοχές τους — ένας τρόπος για να εμπλακούν οι χρήστες στο οικοσύστημα του για να βοηθήσουν την πρόοδό του και να αποκομίσουν πιθανά οφέλη.

    Οι επιχειρήσεις κινδυνεύουν να χάσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα εάν δεν συμβαδίσουν με θεμελιώδεις αλλαγές στην οικονομία, όπως η τεχνολογική ανάπτυξη. Αυτές οι αλλαγές συνήθως δημιουργούν νέες δεσπόζουσες εταιρείες και μπορεί να προκαλέσουν την απώλεια των θέσεων τους ή ακόμα και την εξαφάνιση των πρωτοπόρων της αγοράς.

    Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το Metaverse μπορεί να είναι το αποτέλεσμα των εταιρειών που το αντιλαμβάνονται ως την επόμενη λεγόμενη κοσμική τάση. Οι κοσμικές τάσεις είναι σημαντικές αλλαγές στον κλάδο που συνεχίζουν να αναπτύσσονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, με κορυφαία παραδείγματα όπως οι προσωπικοί υπολογιστές, οι κινητές συσκευές και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες μπορεί να δουν τη συμμετοχή σε αυτό ως απαραίτητη για να υποστηρίξουν τη μελλοντική τους τροχιά.

    Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι δημόσιες εταιρείες μπορούν να εισέλθουν ή να υποστηρίξουν το Metaverse.

    Τα διαφορετικά επίπεδα μιας επένδυσης στο Metaverse

    Hardware

    Τα δημοφιλή καταναλωτικά προϊόντα σήμερα περιορίζονται στην όραση και τον ήχο. Ακόμη και η άποψή μας για το μελλοντικό hardware του metaverse συνήθως ενσωματώνει μόνο ένα VR headset. Ωστόσο, το επόμενο hardware θα μπορούσε να φέρει την αίσθηση της αφής. Για παράδειγμα, οι πιθανές απτικές συσκευές θα μπορούσαν να επιτρέψουν στους ανθρώπους να έχουν φυσική σύνδεση με τον εικονικό κόσμο.

    Λογισμικό δημιουργίας 3D

    Η δημιουργία ψηφιακών περιβαλλόντων που μιμούνται τον πραγματικό κόσμο όσο το δυνατόν περισσότερο μπορεί να είναι δύσκολη και χρονοβόρα. Με τις τρισδιάστατες κάμερες, ωστόσο, το λογισμικό δημιουργίας 3D μπορεί να είναι σε θέση να λύσει αυτά τα προβλήματα.

    Οι προγραμματιστές θα καταγράφουν πρώτα τα φυσικά περιβάλλοντα σε φιλμ και στη συνέχεια θα τροφοδοτούν τα τρισδιάστατα χωρικά δεδομένα στο σχετικό λογισμικό. Αυτό το λογισμικό στη συνέχεια θα επεξεργαζόταν και θα δημιουργούσε ένα εικονικό αντίγραφο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο Metaverse ως βάση πάνω στην οποία οι χρήστες μπορούν να χτίσουν.

    Διαδραστικές πλατφόρμες

    Οι διαδικτυακές αγορές είναι τεράστιες στην εποχή του Web2 — με τα διαδραστικά εργαλεία, οι χρήστες μπορούν να προσθέτουν πράγματα στα καλάθι αγορών τους και να μετακινούνται μεταξύ σελίδων μέσω συνδέσμων κάνοντας κλικ στα σωστά σημεία στις οθόνες τους. Ομοίως, απαιτούνται εγγενή διαδραστικά εργαλεία και χώροι για να επιτρέψουν στους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το Metaverse. Οι διαδραστικές πλατφόρμες θα το έκαναν πραγματικότητα αυτό και θα οδηγούσαν τη δραστηριότητα στο Metaverse.

    Συνδεσιμότητα

    Η γρήγορη συνδεσιμότητα ήταν απαραίτητη από την εμφάνιση του Διαδικτύου. Το Metaverse θα χρειαστεί επίσης αστραπιαία σύνδεση για να επιτρέψει στους χρήστες να εργαστούν, να κοινωνικοποιηθούν και να παίξουν σε πραγματικό χρόνο. Οι υπολογιστές πρέπει επίσης να είναι αρκετά ισχυροί ώστε να αποδίδουν 3D ώστε να διασφαλίζεται ομαλή συνδεσιμότητα.

    Blockchain

    Η τεχνολογία Blockchain θα μπορούσε να γίνει ένα θεμελιώδες επίπεδο του Metaverse. Επιτρέπει έναν αποκεντρωμένο και διαφανή τρόπο επίτευξης ψηφιακής απόδειξης ιδιοκτησίας, ψηφιακής συλλεκτικότητας και διακυβέρνησης. Προωθεί επίσης την προσβασιμότητα και τη διαλειτουργικότητα.

    Επιπλέον, τα κρυπτονομίσματα είναι χτισμένα στο blockchain και θα μπορούν να επιτρέπουν στους χρήστες να μεταφέρουν αξία ενώ εργάζονται και κοινωνικοποιούνται στο Metaverse. Άλλες εφαρμογές blockchain περιλαμβάνουν τα NFTs και την αποκεντρωμένη οικονομία (DeFi).

    Ημιαγωγοί

    Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το metaverse θα έχει υψηλότερες απαιτήσεις υπολογιστικής ισχύος, απαιτώντας έτσι τις εξελίξεις στην τεχνολογία ημιαγωγών. Επιπλέον, οι βελτιωμένοι ημιαγωγοί είναι απαραίτητοι για το Metaverse καθώς θα δημιουργήσει μεγάλο όγκο δεδομένων προς αποθήκευση.

    Ασφάλεια

    Το Metaverse θα συλλέξει έναν τεράστιο όγκο δεδομένων από τους χρήστες του, πολλοί από τους οποίους θα προτιμούσαν να παραμείνουν ανώνυμοι και να μην αφήσουν κανένα ίχνος της ταυτότητάς τους, των οικονομικών τους ή άλλων ευαίσθητων δεδομένων σε λάθος χέρια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα απαιτηθούν λύσεις κυβερνοασφάλειας.


    Πηγή: Binance Academy

    Κάντε εγγραφή για να λαμβάνετε το newsletter του Greepto!

    Παύλος Τζεγιαννάκης
    Παύλος Τζεγιαννάκηςhttps://greepto.gr
    Ιδρυτής του Greepto το hobby, software engineer στο WeatherXM το επάγγελμα. Βρίσκομαι στον χώρο του blockchain και των cryptocurrency απο το 2017, πρώτα ιδρύοντας μια εταιρεία marketing & community management, έπειτα ακολούθησα το πάθος μου - τον προγραμματισμό - και εργάστηκα στο Coinomi (ένα πορτοφόλι ψηφιακών νομισμάτων) και πλέον θελώ να προσφέρω στην Ελληνική κοινότητα το Greepto, όπου μέσω αυτού διανέμεται δωρεάν στα Ελληνικά το πιο σημαντικό εκπαιδευτικό υλικό του χώρου.

    Μετατροπέας Κρυπτονομισμάτων

    Source: CurrencyRate

    Ισοτιμίες Κρυπτονομισμάτων

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα