Τι είναι το Basic Attention Token (BAT);

    Μία πλήρη ανάλυση του τι είναι το Basic Attetntion Token (BAT) καθώς και του Brave Broswer.

    Το Basic Attention Token (BAT) είναι ένα permissionless token που λειτουργεί στο Ethereum Blockchain. Ξεκίνησε με την πρόθεση να εξασφαλίσει πιο αποτελεσματικά μέσα ψηφιακής διαφήμισης, βελτιωμένη ασφάλεια και δίκαιη κατανομή στο δίκτυο του Ethereum.

    Το BAT είναι το θεμελιώδες νόμισμα για το πρόγραμμα περιήγησης Brave Browser. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για utility σκοπούς χωρίς την παρουσία τρίτων μερών. Η δυνατότητα αυτή μπορεί να μοιάζει με ψευδαίσθηση, αλλά στην πραγματικότητα είναι πραγματική.

    Η ιστορία του BAT

    Το BAT εντάχθηκε στον χώρο των κρυπτονομισμάτων στις 7 Ιανουαρίου του 2018. Ιδρύθηκε από τον Brendan Eich, συνιδρυτή του Mozilla και του Firefox και προγραμματιστή της γλώσσας προγραμματισμού Javascript.

    Στόχος του είναι να διασφαλίσει την κατάλληλη κατανομή των κεφαλαίων μεταξύ των διαφημιστών, των εκδοτών περιεχομένου και των αναγνωστών. Με αυτόν τον τρόπο, τα μέρη θα επικεντρωθούν στην παροχή λιγότερων διαφημίσεων που εστιάζουν κυρίως στα ενδιαφέροντα των χρηστών, χωρίς να παραβιάζουν την ιδιωτική τους ζωή.

    Οι εκδότες περιεχομένου, οι διαφημιστές και οι αναγνώστες βρέθηκαν αντιμέτωποι με την πρόκληση των ανεπιθύμητων διαφημίσεων και ενδεχομένως του κακόβουλου λογισμικού. Στα προβλήματα αυτά περιλαμβάνονται οι παραδοσιακοί εκδότες που αντιμετωπίζουν παράλογη μείωση των διαφημιστικών εσόδων ενώ πληρώνουν τεράστιες αμοιβές για τους φόρους.

    Επίσης, οι διαφημιζόμενοι δεν είναι αρκετοί για τις σπάνιες πληροφορίες και τους μηχανισμούς για να παρέχουν επαρκώς το περιεχόμενό τους. Αυτό οφείλεται στον συγκεντρωτισμό και τη μονοπώληση από τις διαθέσιμες ψηφιακές πλατφόρμες.

    Το BAT επικεντρώνεται στην εξάλειψη του προβλήματος της διαφήμισης τρίτων και όλων των επιπλοκών της, όπως αναφέρονται παραπάνω, μέσω του “User Attention“.

    Εικόνα από Brave Broswer

    Το Basic Attention Token ενσωματώνεται σε μεγάλο βαθμό στο λογισμικό του Brave Browser. Αλλά δεν περιορίζεται μόνο στο πρόγραμμα περιήγησης, καθώς και άλλα προγράμματα περιήγησης μπορούν να εφαρμόσουν τα tokens αυτά. Πριν από την εισαγωγή του BAT token, το Brave χρησιμοποιούσε το Bitcoin (BTC) ως ένα αποδεκτό νόμισμα πληρωμής.

    Η ομάδα ανάπτυξης του BAT

    To ΒΑΤ δημιουργήθηκε από μια ομάδα εξαιρετικά διανοούμενων και αποτελεσματικών ανθρώπων, η οποία αποτελούνταν από διάφορους επιστήμονες και μηχανικούς. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται ενδεικτικά οι εξής:

    • Brendan Eich, συνιδρυτής των Mozilla Firefox, και JavaScript
    • Brian Brody, συνιδρυτής του BAT. Έχει περάσει από πολύ μεγάλες εταιρίες όπως Evernote, Khan Academy, and Mozilla Firefox.
    • Yan Zhu, Chief Information Security Officer στο Brave. Είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα.
    Εικόνα από chainbits

    Πως δουλεύει το BAT

    To BAT τρέχει επί του παρόντος στο blockchain του Ethereum. Υλοποιήθηκε στο λογισμικό περιήγησης Brave για τη διευκόλυνση των συναλλαγών μεταξύ των εκδοτών περιεχομένου, των διαφημιστών και των καταναλωτών. Το BAT προσελκύει χρήστες, διαφημιστές και εκδότες για διάφορους ενδιαφέροντες λόγους.

    Για παράδειγμα, οι εκδότες περιεχομένου αναπτύσσουν το περιεχόμενό τους. Οι ψηφιακοί διαφημιστές προσεγγίζουν τους εκδότες προσφέροντας μια ποσότητα BATs.

    Τα μέρη διαπραγματεύονται το ποσό και καταλήγουν σε μια συμφωνία με βάση τα δεδομένα που προσαρμόζονται στον χρήστη. Οι αναγνώστες κερδίζουν επίσης BATs καθώς συμμετέχουν στη συναλλαγή(-ες). Στη συνέχεια μπορούν να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα νομίσματα στο πρόγραμμα περιήγησης ή να τα δωρίσουν στους εκδότες περιεχομένου.

    Ο στόχος είναι να παρέχεται σε όλους τους χρήστες προστασία της ιδιωτικής ζωής και ασφάλεια και ταυτόχρονα να είναι δυνατή η προβολή καλά προσαρμοσμένων διαφημίσεων με επίκεντρο τον χρήστη.

    Οι δημιουργοί του Basic Attention Token εμπνεύστηκαν από την ιδέα της διερεύνησης της αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις ψηφιακές πληροφορίες. Αποθηκεύουν αυτές τις πληροφορίες σε ένα κοινόχρηστο λογιστικό βιβλίο για να βελτιώσουν τη διαφήμιση ψηφιακού περιεχομένου για όλους τους πελάτες της.

    Οι εκδότες θα έχουν πρόσβαση σε πιο κερδοφόρα μέσα εσόδων. Οι διαφημιστές θα γίνουν πιο ικανοί να χαράξουν καλύτερη στρατηγική ανάλογα με την προσοχή των χρηστών. Και οι χρήστες θα λαμβάνουν λιγότερο ενοχλητικές διαφημίσεις που θα είναι προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις τους.

    Εικόνα από stateofthedapps

    BAT Initial Coin Offering (ICO)

    Η αρχική προσφορά νομισμάτων (ICO) για το BAT πραγματοποιήθηκε στις 31 Μαΐου 2017, ως ένα ERC-20 token (βασισμένο στο Ethereum).

    Το token σημείωσε τεράστια επιτυχία, καθώς συγκέντρωσε περίπου 35 εκατομμύρια δολάρια σε λιγότερο από ένα λεπτό. Επιπλέον, το Basic Attention Token και οι προγραμματιστές συγκέντρωσαν 7 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις από διάφορα VC.

    Το συνολικό εισόδημα για τη συνολική διανομή αυτών των token ανήλθε σε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι ενδιαφέρον ότι το ένα τρίτο από αυτά επέστρεψε στη δημιουργική ομάδα. Αυτό είναι δίκαιο όμως επειδή είναι οι δημιουργοί αυτών των tokens.

    Ωστόσο, αυτό το περιορισμένο ποσό χρησιμοποιείται για μεγαλύτερη επέκταση της πλατφόρμας του BAT. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο στόχος είναι η βελτίωση και η συνέπεια των χρηστών.

    Αύξηση της συνέπειας των χρηστών

    Μετά το τέλος του ICO του BAT, υπήρξε η πρόκληση του να χρησιμοποιούν περισσότεροι χρήστες την πλατφόρμα.

    Η ομάδα ανάπτυξης του BAT αποφάσισε στο τέλος του 2017 να μοιράσει πάνω από 300.000 BAT σε νέους χρήστες. Φιλοξένησαν επίσης και άλλα προγράμματα που αφορούσαν τους χρήστες με σκοπό την προσέλκυση τους.

    Εν τέλει, αυτά τα προγράμματα ήταν πολύ αποδοτικά. Επί του παρόντος, δεν χρειάζονται διαφημίσεις και προγράμματα για να έρθουν νέοι χρήστες στην πλατφόρμα. Έρχονται από μόνοι τους διότι τους ενδιαφέρουν τα BAT tokens.

    Brave Wallet

    Βασικά, κάθε πορτοφόλι που επιτρέπει την αποθήκευση νομισμάτων ERC-20 θα επιτρέπει την αποθήκευση και BAT. Ωστόσο, υπάρχει ένα ιδιαίτερα συνιστώμενο πορτοφόλι που είναι εγγενές στο πρόγραμμα περιήγησης Brave.

    Αυτό είναι το “Brave Wallet“. Μπορείτε να το βρείτε στο πρόγραμμα περιήγησης Brave, δεξιά στην ενότητα Προτιμήσεις. Μπορείτε να φτάσετε σε αυτό το παράθυρο κάνοντας αναζήτηση για “προτιμήσεις” στη γραμμή διευθύνσεων του λογισμικού.

    Μόλις φτάσετε εδώ, επιλέγετε την επιλογή Brave Payments στο αριστερό μέρος της οθόνης και κάνετε κλικ στην επιλογή πληρωμής “on”.

    Και έχετε ένα πορτοφόλι BAT!

    Basic Attention Token και Brave Web Browser

    Το πρόγραμμα περιήγησης Brave είναι ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού που εξασφαλίζει υψηλή ασφάλεια και προστασία της ιδιωτικής ζωής. Αποκλείει τους διαδικτυακούς ανιχνευτές, τα παρεμβατικά cookies και το κακόβουλο λογισμικό, ενώ παρακολουθεί τις προτιμήσεις των χρηστών χρησιμοποιώντας τεχνολογία blockchain.

    Η προσοχή των χρηστών (User Attention) δημιουργείται όταν οι χρήστες περνούν περισσότερο χρόνο αλληλεπιδρώντας με το περιεχόμενο των ψηφιακών μέσων. Αυτό λαμβάνεται από τα αποθηκευμένα δεδομένα στη συσκευή του χρήστη και αποκτά πρόσβαση εξ αποστάσεως χωρίς τη γνώση του χρήστη.

    Το BAT επιβραβεύει τους εκδότες περιεχομένου για ψηφιακό περιεχόμενο που παρακολουθείται από τους χρήστες. Ο εκδότης κερδίζει περισσότερα BAT όσο περισσότεροι χρήστες ασχολούνται και παραμένουν στο περιεχόμενο. Ταυτόχρονα, τα έσοδα των διαφημιστών αυξάνονται καθώς αυξάνονται περισσότερο τα έσοδα των εκδοτών.

    Το Brave χρησιμοποιεί επίσης πληροφορίες από το παραπάνω για να βοηθήσει τους συμβούλους (advisers) κατά των επιθέσεων απάτης. Το πρόγραμμα περιήγησης χρησιμοποιεί επίσης εξελιγμένους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για να μαθαίνει και να προβλέπει τις προτιμήσεις των χρηστών.

    Το Brave ανταμείβει τους χρήστες με BAT καθώς χρησιμοποιούν την πλατφόρμα και συμμετέχουν στις διαδικασίες αυτές. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα tokens ακόμη και για να αποκτήσουν πρόσβαση σε premium περιεχόμενο ή ακόμη και να συμμετάσχουν σε άλλες συναλλαγές. Παρά ταύτα, το μεγαλύτερο μέρος των αποδόσεων από τις διαφημίσεις πηγαίνει στους εκδότες περιεχομένου, το οποίο καθορίζεται από τον ιστότοπο. Ο χρήστης που βλέπει τις διαφημίσεις οφείλουμε να πούμε πως λαμβάνει λιγοστά BAT πλέον. Εγώ προσωπικά έχω συγκεντρώσει του τελευταίους πέντε μήνες, οχτώ (8) BAT.

    Εικόνα από crypto-world

    Πώς μετράμε την προσοχή

    Το πρόγραμμα περιήγησης Brave το επιτυγχάνει αυτό εστιάζοντας στο να κρατάει τους χρήστες ενεργούς σε μια καρτέλα στον πραγματικό κόσμο. Υπάρχει μια βάση δεδομένων που αποθηκεύει ποιες διαφημίσεις έχουν προσελκύσει και διατηρήσει περισσότερους χρήστες από ότι άλλες.

    Υπάρχει μια αιρθμομηχανή Almetric “Attention Score” στο πρόγραμμα περιήγησης, η οποία αξιολογεί εάν μια σελίδα διαφήμισης προβάλλεται για τουλάχιστον 25 δευτερόλεπτα και αθροίζει το συνολικό χρόνο που δαπανάται στη σελίδα. Τα υπόλοιπα δεδομένα αποστέλλονται σε ένα τμήμα που ονομάζεται Brave Ledger System, το οποίο αναλύει και διασφαλίζει ότι τόσο ο εκδότης όσο και ο χρήστης ανταμείβονται, σύμφωνα με την αξιολογημένη βαθμολογία.

    Αυτό επιτρέπει στο πρωτόκολλο BAT να αναλύει τις προτιμήσεις των καταναλωτών και να δίνει κίνητρα στους εκδότες και τους αναγνώστες με ακρίβεια. Η πλατφόρμα μεγιστοποιεί τη χρήση σύνθετων αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης για την ανάλυση της προσοχής των χρηστών και τη διανομή σημαντικών διαφημίσεων.

    Μειωμένο κόστος δεδομένων και εξάλειψη του συγκεντρωτισμού των διαφημίσεων

    Ο Brandan Eich σημείωσε τις άδικες χρεώσεις στους μηνιαίους λογαριασμούς που αφορούν τις διαφημίσεις, τα παρεμβατικά cookies και την παρακολούθηση από bot. Το Brave ελαχιστοποιεί επαρκώς την κατανάλωση του bandwidth. Το επιτυγχάνει αυτό περιορίζοντας τις ασήμαντες διαφημίσεις και εμφανίζοντας μόνο τα απαραίτητα, επικεντρωμένα στον χρήστη δεδομένα στις συσκευές των χρηστών.

    Το σχέδιο είναι να αντικαταστήσει τα ανταλλακτήρια των διαφημίσεων. Πρόκειται για τρίτους που στέκονται ως διαμεσολαβητές μεταξύ διαφημιστών και εκδοτών, οι οποίοι αναζητούν χώρο δημοσίευσης και διαφημίσεις αντίστοιχα.

    Η παρουσία των ανταλλακτηρίων διαφημίσεων έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο διαχωρισμό μεταξύ των διαφημιστών και των εκδοτών. Κατά συνέπεια, οι διαφημίσεις γίνονται πιο προκατειλημμένες, υπέρ των τρίτων μερών, των διαφημιστικών δικτύων.

    Εικόνα από Brave Broswer

    Ευκαιρίες και προκλήσεις

    Κατά την εξέταση αυτού του token, διαπιστώσαμε διάφορα πλεονεκτήματα αλλά και προκλήσεις με το πρόγραμμα περιήγησης Brave και το BAT, ενδεικτικά σας αναφέρω τα κάτωθι :

    Θετικά

    • Στόχος του BAT είναι να εξαλείψει τα διαφημιστικά δίκτυα τρίτων που μονοπωλούν τη διαφημιστική εμπειρία, παρέχοντας ένα οικοσύστημα επιβράβευσης, για να βοηθήσει τον διαφημιζόμενο, τους χρήστες και τους εκδότες περιεχομένου να επιβιώσουν αλυσιδωτά.
    • Η ομάδα ανάπτυξης αποτελείται από αρκετούς επιτυχημένους προγραμματιστές που έχουν ενεργό ιστορικό συμμετοχής σε άλλες μεγάλες αλλά και μικρές τεχνολογικές εταιρείες.
    • Το πρόγραμμα περιήγησης μειώνει τις διαφημίσεις και το bandwith.
    • Με τη βοήθεια της εταιρείας Brave, ο κόσμος ενημερώνεται καλύτερα για τις αρνητικές επιπτώσεις των διαφημίσεων.
    • Αναπτύσσεται συνεχώς το Brave, καθώς λαμβάνει υιοθέτησή από όλο και περισσότερους χρήστες.

    Αρνητικά

    • Το token εξαρτάται από το αν οι άνθρωποι θα ασχοληθούν ενεργά με τον Brave Browser, ενώ αυτό μπορεί να αποτελέσει πρόκληση καθώς σε αυτό τον τομέα υπάρχουν μεγάλοι ανταγωνιστές όπως ο Safari, ο Chrome, ο Edge ακόμη και η προηγούμενη εταιρεία του συνιδρυτή, ο Mozilla Firefox.
    • Οι διαφημιζόμενοι στην πλατφόρμα μπορούν ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν το ζήτημα της μετατροπής των διαφημίσεων σε πελάτες που πληρώνουν. Φαίνεται ότι οι χρήστες του προγράμματος περιήγησης Brave έχουν τα προφίλ των:
      • Οποιοσδήποτε είναι ενημερωμένος και έτοιμος να χρησιμοποιήσει τις λειτουργίες αποκλεισμού διαφημίσεων.
      • Άνθρωποι που θέλουν να λαμβάνουν κίνητρα για να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις.
      • Αυτοί που επιθυμούν μια καλύτερη εμπειρία περιήγησης.
      • Άτομα που ελπίζουν να δουν πιο σημαντικές διαφημίσεις.
      • Άτομα που επιθυμούν να εξοικονομήσουν κόστος στα δεδομένα τους.

    Δεν μπορεί κανείς να υποθέσει ότι γνωρίζει ποια από τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά προσδιορίζουν απόλυτα έναν χρήστη του Brave. Αλλά όπως φαίνεται, οι χρήστες μπορεί να πρέπει να επιλέξουν να έχουν τον αποκλεισμό διαφημίσεων ως το χαρακτηριστικό με τη μεγαλύτερη προτεραιότητα.

    Αλλά ο μόνος τρόπος με τον οποίο το πρόγραμμα περιήγησης Brave μπορεί να ανταμείψει τους χρήστες με υψηλά κίνητρα είναι αν μόνο η πλατφόρμα μπορεί να μαγνητίσει χρήστες που μπορούν να πληρώσουν για προϊόντα που αποκτώνται από τις προσαρμοσμένες στον χρήστη διαφημίσεις στα τοπικά προγράμματα περιήγησης.

    Δυστυχώς, όσοι χρησιμοποιούν το Brave για δωρεάν tokens για την προβολή διαφημίσεων μπορεί να μην είναι σε θέση ή πρόθυμοι να πληρώσουν για τέτοια προϊόντα όπως τους διαφημίζονται.

    Αυτό είναι μια άλλη σκέψη για τους διαφημιστές που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό του Brave για να έχουν οι διαφημίσεις τους μεγαλύτερη απόδοση και εν τέλει μεγαλύτερο κέρδος.

    Επίλογος

    Μια εταιρεία όπως η Brave βρίσκεται απέναντι σε μεγάλους ανταγωνιστές όπως ο Safari, ο Google Chrome και ο Mozilla Firefox. Η αύξηση των χρηστών είναι ενδιαφέρουσα με 10 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Όμως, το διαδικτυακό λογισμικό θα χρειαστεί μια τεράστια και καλά συγχρονισμένη συνεργασία για να αναπτύξει το BAT όλο και περισσότερο στις καθημερινές εμπειρίες των χρηστών.

    Η πρόταση αυτής της πλατφόρμας με κίνητρα θα πρέπει να εγγυάται στους διαφημιστές ότι οι επενδύσεις τους θα οδηγήσουν σε πραγματικούς, αγοραστικούς πελάτες – και όχι μόνο σε διαφημιστική προβολή.

    Παρ’ όλα αυτά, τα ψηφιακά εργαλεία που παρέχουν προστασία της ιδιωτικής ζωής και ασφάλεια των δεδομένων θα πρέπει να είναι σημαντικά και συχνότερα τα επόμενα χρόνια. Η προστασία της ιδιωτικής ζωής υπήρξε σημαντικός παράγοντας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Οι χρήστες είναι καθημερινά πιο επιρρεπείς στους απατεώνες. Αλλά με την εμφάνιση ενός προηγμένου εργαλείου όπως το BAT, οι απατεώνες θα δυσκολευτούν να κλέψουν από τους ανθρώπους.

    Εικόνα από tecnolocura

    Μειώνοντας την παρέμβαση των κακόβουλων διαφημίσεων στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού, το BAT και το Brave έχουν ματαιώσει τις εγκληματικές προθέσεις των διαδικτυακών απατεώνων. Η αλήθεια είναι ότι πολλές από τις διαφημίσεις που βλέπουμε να εμφανίζονται στα προγράμματα περιήγησής μας μπορεί να περιέχουν κακόβουλο λογισμικό. Επομένως, είναι προτιμότερο να μειωθεί η συχνότητα και παράλληλα να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο ψηφιακό μάρκετινγκ,

    Επίσης, θα πρέπει να αποθαρρύνονται τα δίκτυα διαφημίσεων τρίτων που εκμεταλλεύονται τους εκδότες και τους διαφημιζόμενους.


    Πηγή : deficoins, Brave Broswer, computerworld, BasicAttentionToken White Paper

    💠 Disclaimer – Αποποίηση Ευθύνης 💠

    Οι ιδέες και οι απόψεις που αναφέρονται εδώ, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα, είναι προσωπικές μου απόψεις και σε καμία περίπτωση δεν είναι ή πρέπει να θεωρηθούν ως επενδυτικές συμβουλές.

    Κάντε εγγραφή για να λαμβάνετε το newsletter του Greepto!

    Hliasar
    Hliasar
    Είμαι στο χώρο των κρυπτονομισμάτων από το 2020. Από την αρχή αυτός ο χώρος με εξέπληξε και ήθελα να ασχοληθώ παραπάνω. Κάθε μέρα μου αρέσει να μαθαίνω κάτι καινούργιο και αν μπορώ να το μοιράζομαι με άλλους ανθρώπους. Η γνώση είναι το παν!!

    Μετατροπέας Κρυπτονομισμάτων

    Source: CurrencyRate

    Ισοτιμίες Κρυπτονομισμάτων

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα