Ξεχάστε τις Lambos! Τα NFT είναι το νέο «flex» στον χώρο των κρυπτονομισμάτων!

    Πριν λίγα χρόνια, οι Lamborghini ήταν το κύριο μέσο για να κάνουν «flex» οι χρήστες «moon-boys», καθώς οι τιμές των κρυπτονομισμάτων έφτασαν σε αστρονομικά υψηλά. Αρκετοί υψηλού προφίλ υποστηρικτές των κρυπτονομισμάτων έκαναν συνήθεια να φτάνουν σε συνέδρια πίσω από το τιμόνι των εξωτικών supercars και το «when lambo» ήταν ένα δημοφιλές ρητό στον χώρο.

    Αυτές τις μέρες, τα Non-Fungible Tokens (NFT) είναι αναμφισβήτητα το κύριο θέμα συζήτησης στον χώρο των κρυπτονομισμάτων και η ιδιοκτησία των ακριβών εικόνων σε μορφή PNG που θα εμφανίζονται στις φωτογραφίες προφίλ των κοινωνικών μέσων είναι το νέο «flex» πλέον.

    Σε tweet την Πέμπτη, ο Κινέζος δημοσιογράφος κρυπτονομισμάτων Colin Wu ανέφερε ότι οι μεγαλοαστοί του διαδικτύου στη χώρα του είναι από τους τελευταίους που συμμετείχαν στην μανία των NFT. Ο Cai Wensheng, ιδρυτής της εφαρμογής Meitu που για την δημιουργία και την επεξεργασία φωτογραφιών σε smartphone, αγόρασε το CryptoPunk #8236 για 125 Ether (ETH) – περίπου 387.000$.

    Πράγματι, το CryptoPunks, ίσως η πιο δημοφιλής συλλογή NFT στην αγορά, έχει κερδίσει ακόμη μεγαλύτερη δημοτικότητα ακόμη και έξω από τον χώρο των κρυπτονομισμάτων. Πριν λίγο καιρό, ο γίγαντας πληρωμών μέσω κάρτας, η Visa, αγόρασε το CryptoPunk #7610 για περίπου 150.000$.

    Η Budweiser αγόρασε επίσης πρόσφατα μια ένα έργο τέχνης αξίας 120.000$, καθώς και το domain Beer.eth. Όλο αυτό οδηγεί σε ένα φαινομενικά αυξανόμενο ενδιαφέρον όσον αφορά τα NFT. Ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων, το Facebook, έχει επίσης δηλώσει ότι «εξετάζει σίγουρα» τα NFT ως ένα μέρος της ανάπτυξης του προϊόντος του, το πορτοφόλι κρυπτονομισμάτων υπό το όνομα Novi.

    Από τα μέσα Αυγούστου, η δημοφιλής αγορά των NFT, το OpenSea, κατέγραψε αύξηση του όγκου συναλλαγών του κατά 76.000% σε ετήσια βάση, εν μέσω της τρέχουσας μανίας για τα NFT. Παιχνίδια για να κερδίσετε NFT όπως το Axie Infinity είναι στα ύψη όσον αφορά τις μετρήσεις του, όπως την κίνηση που έχει και την τιμή του governance token του.

    Οι προειδοποιήσεις για μια πιθανή φούσκα για τα NFTs αρχίζουν επίσης να κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, με τους επικριτές του να λένε ότι η τρέχουσα μανία δεν είναι βιώσιμη. Από την άλλη πλευρά όμως, οι υποστηρικτές του λένε ότι τα NFT θα μπορούσαν να είναι στο Web 3.0 ό,τι ήταν τα κοινωνικά μέσα και το ηλεκτρονικό εμπόριο για το Web 2.0.

    Budweiser also recently purchased a $120,000 fan art as well as the Beer.eth domain in what appears to be a growing appeal for NFTs. Social media giant Facebook has also said that is “definitely looking” at NFTs as part of the development of its crypto wallet product, Novi.

    As of mid-August, popular NFT marketplace OpenSea recorded an over 76,000% year-to-date increase in trading volume amid the current NFT hype. Play-to-earn NFT games like Axie Infinity are on a tear in terms of metrics such as internet traffic and governance token price.

    Warnings of a possible bubble for NFTs are also beginning to make the rounds, with critics saying the current hype is unsustainable. On the other side of the argument, proponents say NFTs could be to Web 3.0 what social media and e-commerce have been for Web 2.0.

    Πηγή: Cointelegraph

    Κάντε εγγραφή για να λαμβάνετε το newsletter του Greepto!

    Παύλος Τζεγιαννάκης
    Παύλος Τζεγιαννάκηςhttps://greepto.gr
    Ιδρυτής του Greepto το hobby, software engineer στο WeatherXM το επάγγελμα. Βρίσκομαι στον χώρο του blockchain και των cryptocurrency απο το 2017, πρώτα ιδρύοντας μια εταιρεία marketing & community management, έπειτα ακολούθησα το πάθος μου - τον προγραμματισμό - και εργάστηκα στο Coinomi (ένα πορτοφόλι ψηφιακών νομισμάτων) και πλέον θελώ να προσφέρω στην Ελληνική κοινότητα το Greepto, όπου μέσω αυτού διανέμεται δωρεάν στα Ελληνικά το πιο σημαντικό εκπαιδευτικό υλικό του χώρου.

    Μετατροπέας Κρυπτονομισμάτων

    Source: CurrencyRate

    Ισοτιμίες Κρυπτονομισμάτων

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα