Τα Wear-to-Earn NFTs στοχεύουν στη βιομηχανία της μόδας αξίας 825 δισεκατομμυρίων δολαρίων

    Δείτε πώς θα επηρεάσουν τα NFTs "wear-to-earn" τον τομέα της μόδας και τι μπορεί να συμβεί εάν γίνουν τάση.

    Η άνοδος του Metaverse και του Web 3.0 πρόκειται να μεταμορφώσει πολλούς τομείς και ένας από αυτούς είναι η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας, αξίας 825 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Καθώς ο κόσμος μετακινείται από το φυσικό προς το ψηφιακό μελλον, το παραδοσιακό σχέδιο μόδας μπορεί να μετατραπεί σε εικονικά ρούχα και αξεσουαρ (wearables) που μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο στην επαυξημένη πραγματικότητα (AR) όσο και στην πραγματική ζωή.

    Δείτε το video που εξηγεί τι είναι τα NFT ή διαβάστε το αναλυτικό άρθρο

    ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΑ NFT (NON-FUNGIBLE-TOKEN);

    Τι είναι τα NFTs και πως να δημιουργήσετε το δικό σας

    Η Megan Kaspar, διευθύνουσα σύμβουλος στη Magnetic Capital και μέλος του Red DAO, μιας αποκεντρωμένης αυτόνομης οργάνωσης που ασχολείται με τον χώρο της μόδας, δηλωσε σε μια συνέντευξη στην Cointelegraph ότι πιστεύει πως τα ψηφιακής μόδας NFTs θα είναι η μεγαλύτερη κατηγορία NFT του Web 3.0:

    “Τα NFT ψηφιακής μόδας περιλαμβάνουν ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, αξεσουάρ και άλλα που μπορούν να φορεθούν εικονικά ή μέσα σε gaming οικοσυστήματα. Αυτά τα ψηφιακά αντικείμενα χρησιμοποιούνται προς το παρόν για κερδοσκοπικούς λόγους και συλλογές, για ένδυση ψηφιακών χαρακτήρων σε αποκεντρωμένα παιχνίδια, για χρήση σε περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας(AR) και για τοποθέτηση σε φωτογραφίες και βίντεο.”

    Ενώ η Kaspar γνωρίζει ότι τα ψηφιακά αυτά αντικείμενα αξιοποιούνται σε αποκεντρωμένα περιβάλλοντα gaming σήμερα, όπως τα NFTs που χρησιμοποιούνται στο Decentraland,  εξήγησε ότι τα επόμενα δύο χρόνια η ψηφιακή μόδα θα είναι πιο διαδραστική. Για παράδειγμα, η Kaspar έδειξε πρόσφατα πώς μπορούν να φορεθούν τα εικονικά NFT σκουλαρίκια και άλλα αξεσουάρ κατά τη διάρκεια συνεντεύξεων βίντεο.

    Το Wear-to-earn μοντέλο μπαίνει στη βιομηχανία της μόδας

    Η Kaspar ανέφερε επίσης ότι το μοντέλο “wear-to-earn” θα ευδοκιμήσει σε περιβάλλοντα AR, σημειώνοντας ότι σχεδιαστές, brands και έμποροι θα δημιουργήσουν ρούχα που θα εξοπλίσουν ψηφιακές ντουλάπες. Προκειμένου να αναπτυχθούν μακροχρόνιες σχέσεις με τους καταναλωτές, η Kaspar σημείωσε ότι οι σχεδιαστές θα πληρώνουν τους καταναλωτές για να φορούν τα εικονικά τους αντικείμενα:

    “Τα brands θα αποζημιώνουν τους πελάτες για το ότι φορούν αντικείμενα δίνοντάς τους πρόσβαση σε αποκλειστικά αντικείμενα ή airdrops αντικειμένων μοδας στα εικονικά πορτοφόλια τους ή πληρώνοντάς τους με tokens.”

    Σύμφωνα με την Kaspar, ο ιταλικός οίκος μόδας Dolce & Gabbana θα κυκλοφορήσει σύντομα το “D&G Family”, το οποίο είναι ένα NFT drop για την κοινοτητα, που λαμβάνει χώρα στο marketplace UNXD.

    “Αυτό θα δώσει στους καταναλωτές πρόσβαση σε αποκλειστικά αντικείμενα ένδυσης διαθέσιμα μόνο μέσω του drop.

    Η Dolce & Gabbana κυκλοφόρησε πρόσφατα τη συλλογή NFT “Collezione Genesi” για να τονισουν τη δύναμη των metaverse αντικειμένων μόδας.

    Ενώ η Kaspar προσδοκά να δει το UNXD ως την πρώτη πλατφόρμα που ενσωματωνει wear-to-earn χαρακτηριστικά, άλλα οικοσυστήματα NFT έχουν αρχίσει να υιοθετούν την ιδέα. Για παράδειγμα, το Davaproject, ένα NFT project από το startup studio Unopnd, δημιουργεί ένα σύστημα απο avatar NFTs που οι αλλαγές σε διάφορους συνδυασμούς, θα εμφανίζονται σε ένα δίκτυο blockchain.

    Μια πρόσφατη ανακοίνωση ισχυρίζεται ότι το project θα αποτελείται αρχικά από 10.000 avatar NFTs που ονομάζονται «Dava», τα οποία θα πρώτοδημιουργηθουν με 30.000 wearable αντικείμενα. Το Davaproject θα καθορίσει τη σπανιότητα εμφανίζοντας διαφορετική κατάταξη στον πίνακα του κάθε χρήστη. Στη συνέχεια, οι ιδιοκτήτες θα λάβουν προνόμια, όπως προσκλήσεις σε εκδηλώσεις της κοινότητας, NFT airdrops, δώρα και drops αντικειμένων, απλά με το να φορούν αυτά τα αντικείμενα.

    Δεδομένης της άνοδου των εικονικών αντικειμένων, ο Norman Tan, αρχισυντάκτης της Vogue Singapore, δήλωσε στην Cointelegraph ότι είναι “bullish”στην ψηφιακή μόδα. Ο Tan δημοσίευσε πρόσφατα το τεύχος Σεπτεμβρίου της Vogue Singapore, το οποίο παρουσίαζε το θέμα “New Beginnings”. Το τεύχος Σεπτεμβρίου παρουσίασε ένα μοναδικό εξώφυλλο με τη μορφή κωδικού QR που οδηγουσε σε δύο ψηφιακά εξώφυλλα NFT . Ο Tan είπε:

    “Η μόδα και η καινοτομία ήταν πάντα στο επίκεντρο αυτού που κάνουμε στη Vogue Singapore. Με το παγκόσμιο θέμα του τεύχους Σεπτεμβρίου «New Beginnings», κάναμε ένα τολμηρό βήμα για να μπούμε στο metaverse, τον προορισμό για μια νέα κατηγορία ψηφιακών καλλιτεχνών και σχεδιαστών.”

    Όχι μόνο η ψηφιακή μόδα θα διαταράξει το Metaverse, ο Tan πρόσθεσε ότι τα εικονικά wearables θα βοηθήσουν στην άμβλυνση των προβλημάτων βιωσιμότητας. Σύμφωνα με την Kaspar, το 40% του περιεχομένου στις ντουλάπες του Δυτικού κοσμου δεν φοριέται, σημειώνοντας ότι τα ψηφιακά ρούχα μπορούν να είναι ένα υποκατάστατο των φυσικών, κάτι προφανώς πολύ πιο φιλικο προς το περιβάλλον.

    πηγή: Vogue Singapore

    Επιπλέον, οι εικονικές επιδείξεις μόδας αποδεικνύονται πιο βιώσιμες και προσβάσιμες. Για παράδειγμα, η NFT Runway, μια εταιρεία που εκδημοκρατίζει τη μόδα επιτρέποντας στα brands να αναπτύσσονται με βιώσιμους τρόπους, φιλοξένησε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας στις 3 εως 5 Δεκεμβρίου κατά τη διάρκεια της “Fashion Community Week San Francisco”. Η επίδειξη μόδας μεταδόθηκε ζωντανά στο Metaverse και NFT φυσικών αντικειμένων, αναδημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας την πατενταρισμένη  3DREALtm τεχνολογια. Αυτό θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες στο κοινό, ψηφιακά, να ανεβαίνουν ουσιαστικά στην πασαρέλα, για να δουν κάθε αντικείμενο ενώ το avatar τους θα μπορεί να περιστραφεί για να δουν τα ρούχα από οποιαδήποτε γωνία.

    Η Oh Tepmongkol CEO της Ohzone, της εταιρείας πίσω από τη τεχνολογία 3DREALtm, είπε στην Cointelegraph ότι είναι λογικό και χρήσιμο, τόσο για τις εικονικές όσο και για τις πραγματικές επιδείξεις μόδας, να ενσωματώσουν NFTs:

    “Είναι tokens που χρησιμεύουν ως πιστοποιητικά γνησιότητας και μπορούν να προσφέρουν πρόσθετη χρησιμότητα σε οποιοδήποτε ρούχο. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ξεκλείδωμα μιας ψηφιακής έκδοσης του αντικειμένου ή απόκτηση ειδικής πρόσβασης στην διαδικτυακή κοινότητα του σχεδιαστή. Επιπλέον, τα NFTs είναι εύκολο να συμπεριληφθούν, καθώς μπορούν να ενσωματωθούν μέσω ενός μικρού κωδικού QR σε οποιοδήποτε αντικείμενο ένδυσης.”

    Η Tepmongkol πρόσθεσε ότι τα wearable NFTs διευκολύνουν επίσης τις δωρεές σε φιλανθρωπικές οργανώσεις. Για παράδειγμα, η ψηφιακή επίδειξη μόδας NFT Runway θα εμπεριέχει και μια δημοπρασία προς όφελος ορισμένων μη κερδοσκοπικών οργανισμών με έσοδα που θα προέλθουν από τις πωλήσεις. Σύμφωνα με την Tepmongkol, τα smart contracts στο blockchain επιτρέπουν στην NFT Runway να δημιουργήσει “NFT χορηγίες”.

    “Μπορούν να υπαρξουν φιλανθρωπικές οργανώσεις που θα λαμβάνουν μέρος των πωλήσεων μέσω smart contracts επ’άπειρον.”

    Το μέλλον των digital wearables

    Ενώ η διαδραστική ψηφιακή μόδα είναι ένα concept που μόλις άρχισε να αναδύεται, η Kaspar πιστεύει ότι το wear-to-earn θα είναι τελικά μεγαλύτερο από το play-to-earn. Μετά την κυκλοφορία του Axie Infinity, το play-to-earn έχει γίνει ο πιο δημοφιλής όρος αναζήτησης στο οικοσύστημα του blockchain.

    Η Kaspar, ωστόσο, εξήγησε ότι η έννοια του wear-to-earn θα προσελκύσει αναμφίβολα περισσότερο κόσμο και θα γίνει δημοφιλές – ιδιαίτερα στις γυναίκες – αφού δεν απευθύνεται μόνο στους gamers. Για παράδειγμα, η Kaspar ανέφερε ότι τα ψηφιακά πορτοφόλια σύντομα θα μοιάζουν με εικονικές ντουλάπες, μια δυνατότητα που θα προσελκύσει πολλούς νέους χρήστες στον χώρο του blockchain:

    “Πολλές εταιρείες εργάζονται για τη δημιουργία διαλειτουργικών ψηφιακών ντουλαπών όπου θα μπορείτε να μετακινείτε NFTs εντός και εκτός.”

    Αν και καινοτόμο, ο Tan επεσήμανε ότι τα διαδικτυακά παιχνίδια βοήθησαν και ενέπνευσαν ώστε να αναπτυχθεί ο τομέας της ψηφιακής μόδας:

    “Το Fortnite και άλλα διαδικτυακά παιχνίδια σαν αυτό, δημιούργησαν μια εντελώς νέα οικονομία με brands όπως η Balenciaga να αξιοποιούν την ευκαιρία να προσεγγίσουν αυτούς τους χρήστες με καθαρά ψηφιακό τρόπο. Αυτό, σε συνδυασμό με την εμφάνιση του COVID-19, οδήγησε περισσότερους ανθρώπους στο Διαδίκτυο να εξερευνούν πώς μπορούν να αλληλεπιδράσουν καλύτερα και να εκφραστούν σε έναν ψηφιακό κόσμο.”

    Ο Sebastien Borget, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του The Sandbox, ενός αποκεντρωμένου gaming εικονικού κόσμου που χρησιμοποιεί NFTs, δήλωσε στην Cointelegraph ότι η διαφορά μεταξύ play-to-earn wearables και των wear-to-earn NFTs που εστιάζουν στη μόδα είναι ότι ότι τα μεν είναι προσαρμοσμένα προς τους παίκτες και τα δε προς τους “socializers”. Πρόσθεσε ότι το The Sandbox θα ενσωματώσει σύντομα wear-to-earn NFTs σε πολλά από τα παιχνίδια του:

    “Το να έχεις wearables που ανταμείβουν τους χρήστες με βάση την αφοσίωση είναι ένα ενδιαφέρον μοντέλο που ταιριάζει πραγματικά στην ταυτότητα των avatar NFTs.Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνουν χρησιμοποιώντας το avatar, τόσο περισσότερα μπορούν να κερδίσουν οι παίκτες.”

    Η Tepmongkol μοιράστηκε επισης ότι το NFT Runway θέλει να γεφυρώσει την εικονική βιομηχανία της μόδας με τα αποκεντρωμένα παιχνίδια: “Κάποιοι Web 3.0 metaverse χώροι όπως το Decentraland απαιτούν πρόσθετη μορφοποίηση και εγκρίσεις για να λειτουργήσουν στις πλατφόρμες τους. Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό ως μέρος του μακροπρόθεσμου μας roadmap.”


    Πηγές: cointelegraph.com, https://roseon.finance/


    Disclaimer – Αποποίηση Ευθύνης

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν περιεχόμενο, προορίζονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Το περιεχόμενο είναι αποκλειστικά προσωπικές μου απόψεις. Τίποτα μην ερμηνευθεί ως οικονομική ή επενδυτική συμβουλή. Οι συναλλαγές κρυπτονομισμάτων ενέχουν σημαντικό κίνδυνο απώλειας χρημάτων. Κάντε την δική σας έρευνα.


    Κάντε εγγραφή για να λαμβάνετε το newsletter του Greepto!

    NChel
    NChel
    Το 2018 ασχολήθηκα για πρώτη φορά με τα κρυπτονομίσματα ως εναλλακτική επένδυση. Με τον καιρό, ανακάλυψα πως η τεχνολογία blockchain έχει δυνατότητες να αλλάξει πολλά από αυτά που θεωρούμε δεδομένα.

    Μετατροπέας Κρυπτονομισμάτων

    Source: CurrencyRate

    Ισοτιμίες Κρυπτονομισμάτων

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα